Vill du träffas och prata konst?

Äntligen kan vi träffas igen! Vi i Alla Prima konstklubb bjuder in våra medlemmar att träffas och prata om konst som vi har hemma. Onsdag 6 oktober kl 17.30 på Hållplats Nolby gårds ekobageri

Hur går det till?

Ta med dig något konstverk hemifrån som betyder något för dig, det kan vara en tavla, ett fotografi, en skulptur eller liknande. Vi berättar för varandra om ”våra” konstverk. Vad vet du om konstnären? Hur hamnade den i din ägo? Vad betyder konstverket för dig? Du kanske till och med målat/tecknat/fotat något själv som vi andra kan få se.
Om ditt konstverk är för stor för att ta med – ta ett foto och visa på en läsplatta eller dator.

Visst är det en god anledning att träffas.

Välkommen!

Fika

Om du är sugen på fika så finns möjlighet att handla i kaféet innan vi börjar kl 17.30

Anmälan

Välkommen med din anmälan till Marie Sundvall, marie.sundvall@alingsas.se senast den 5/10. Max antal 12 stycken.